Bestanden voor helpdesk uploaden
In DigiDoor kun je bestanden voor de helpdesk uploaden. In dit artikel wordt beschreven hoe je dit kunt doen.

Het uploaden van bestanden t.b.v. de helpdesk is alleen mogelijk voor medewerkers met de rol:
- PO Applicatiebeheer
- VO Applicatiebeheer
Ga in het Menu naar + Helpdesk en vervolgens naar menu-item - Bestanden;
Kies bij 'Inhoud bestand' voor 'Overig' en druk vervolgens op de grijze knop Bestand kiezen. Selecteer het gewenste bestand en druk daarna op de knop Uploaden.
Related Articles
Export zip-bestand DigiDoor-Somtoday
Vanuit DigiDoor kunnen diverse onderdelen van het overstapdossier omgezet worden naar een PDF-bestand. Deze verschillende onderdelen kun je 'zippen' (comprimeren) naar één zip-bestand, waarna dit zip-bestand als bijlage kan worden ingelezen in ...
OSO-uitwisseling DigiDoor-Somtoday
Met de Overstapservice Onderwijs (OSO) kun je de dossiers, die door de basisschool in DigiDoor zijn klaargezet, veilig en snel uitwisselen met Somtoday. Met OSO weet je zeker dat je alleen wettelijk toegestane informatie doorstuurt. Ook zorgt OSO ...
Nieuw dossier aanmaken (OSO-ParnasSys)
In deze instructie wordt uitgelegd hoe u in DigiDoor en/of DigiPlan één of meerdere dossiers vanuit ParnasSys kunt inlezen. Voordat deze instructie gevolgd kan worden moet aan de volgende voorwaarden zijn voldaan: uw school moet OSO-gecertificeerd ...
Ouderaccounts beheren
Zodra de basisschool in DigiDoor een overstapdossier heeft ingevuld, kan aan de betreffende ouders een account worden verstrekt. Ouders hebben recht op inzage in het dossier en kunnen gebruik maken van de mogelijkheid om hun eigen zienswijze toe te ...
Bijwerken leerlinggegevens vanuit SomToday
Bijwerken leerlinggegevens vanuit SomToday Indien gebruik gemaakt wordt van SomToday dan kunnen de NAW gegevens van de leerling bijgewerkt worden in DigiDoor door deze vanuit SomToday te exporteren en in te lezen in SomToday. Hierbij kan voor het ...